Освітлення наземного пішохідного переходу по вулиці М.Євшана Брав участь

Доданий
03.11.2017
Номер
37
Дорожнє господарство

Суть проекту полягає в тому, щоб забезпечити максимально високий рівень освітленості пішоходів на наземних пішохідних переходах, розташованих по вулицях м. Калуш у районах шкіл .
Даним проектом пропонується освітити, як взірець, найнебезпечніший перехід по вул. Євшана згідно статистики ДТП у м. Калуші.

Автор проєкту
Антон
Антон Лех
Бюджет
287 760 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
вул. Євшана, 15, Калуш

Опис

Проблема

Початок навчального року та зменшення тривалості світового дня створюють передумови для збільшення небезпеки для школярів у темний період доби на дорогах міста. Вирішенням цього питання для мешканців може стати облаштування якісного освітлення основних пішохідних переходів, по яким щоденно ходить значна кількість дітей та мешканців міста.

Мета проекту

Суть даного проекту полягає в тому, щоб забезпечити максимально високий рівень освітленості пішохода на пішохідному переході і тротуарі, в безпосередній близькості з пішохідним переходом.
При цьому необхідно висвітлити пішохода з боку водія автомобіля, що наближається до пішоходу. Рівень освітленості пішохода, повинен бути необхідним і достатнім, щоб світло фар зустрічного автомобіля, не засліпило водія, що наближається до пішохідного переходу, і пішохід був чітко видний на пішохідному переході.
Сам світильник не повинен сліпити водія і створювати перешкоди видимості на автодорозі.
Світловий потік від світильника направляється зверху і вперед і максимально сконцентрований на смузі пішохідного переходу і повинен забезпечувати смугу освітленості поперек автодорожнього полотна.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обгрунтування

- Головною функцією зовнішнього освітлення міста є забезпечення життєдіяльності міста в темний період доби, або в умовах недостатньої видимості, а також створення комфортних і безпечних умов для учасників дорожнього руху. Відомо, що якісне зовнішнє освітлення істотно впливає на зниження кількості дорожньо-транспортних пригод. Встановлено, що загальна кількість ДТП може бути зменшена на 30%, а на дорогах державного значення і в зонах особливої небезпеки
(наприклад, на перехрестях) – на 45%.*
- За статистикою одного з пішохідних переходів м. Києва, працюючого з підсвіткою на Русанівській набережній, з квітня 2016 до цього часу, не відбулось жодного ДТП на цьому переході.

Для кого цей проект

Для мешканців міста, учнів прилеглих навчальних закладів і інш.

Ключові показники оцінки результату проекту:

Отже, точкова підсвітка наземних переходів знижує ймовірність наїзду на пішоходів, що доведено на практиці. Крім цього LED-освітлення сприяє:
- зменшенню обсягів споживання електроенергії (що вкрай актуально в умовах економічної кризи);
- зменшенню експлуатаційних витрат;
- підвищенню ділової, туристичної та інвестиційної активності в районі.

Орієнтовна загальна вартість проекту

287760

Ризики (перешкоди у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Можлива затримка монтажу нових світильників через несприятливі погодні умови, або інші тимчасові перешкоди

Приклади (кейси) схожих рішень

м. Київ, м. Львів, м. Івано-Франківськ

Відповідальні підрозділи

Управління житлово-комунального господраства міської ради